14 mars 2007

Onsdag

om man klickar på min överskrift "onsdag" så kommer man till en sida jag tycker man ska läsa. så kommer det vara på varje blogginlägg från och med idag bara så ni vet.

jag har grymt ont i ryggen. vet inte vad jag gjort. ska till träningen idag. får väl se hur det går. antingen så gör det skitont eller så blir det bättre av det. konstigt när jag inte alls vet var det kommer ifrån. hoppas det inte är nåt allvarligt. vill verkligen inte missa matchen på söndag!

jag har verkligen blivit en stor fotbollsnörd. helt och hållet. spelar fotboll, tittar på fotboll, pratar fotboll, tänker fotboll. och jag är helt överlycklig över att zlatan är tillbaka i landslaget!

Måste börja skriva på min ansökan till utbildningen med. svårt att ta tag i det är det. men ska försöka i helgen. har hela lördagen ledig. Bara man kommer igång så är det nog ingen fara.

nu ska jag kramas med micke innan han går till jobbet. heej