10 april 2007

påskdagen

Det blev fest och det blev utgång. Var ute till 03.15. längsta på många många månader. Det var en galen kväll. Kul, men galen. orkar inte skriva så mycket om den. det var liksom inget speciellt. bara lite galet och mycket fylla och mycket konstiga samtal. så kan det gå. Igår var en enda lång bakisdag. Pizza, tv och cola. Bästa botmedlen.

Ska till jobbet snart. Idag är jag otroligt opeppad på att jobba. Har en massa annat jag skulle behöva göra egentligen. Men har kvällarna på mig i veckan för micke jobbar stängning. Vilket betyder att jag kommer hem vid 21 men han kommer inte förren vid 24. Då har jag några timmar att slappa och göra annat. Måste fixa sista inför ansökan till utbildningen! MÅSTE ta tag i det i morgon. Kopiera en del papper o så.. Jag vill verkligen komma in.

Vad händer på fredag? Jag vill göra nåt kul!!

1 kommentar:

  1. Skjut inte på ansökningen, sitter just med min ansökan till Högskolan i Jönköping och sliter innan jag måste dra till skåne för att jobba... hade från 15 mars på mig... nu hinner man in med den i sista minuten... jobbar bäst under stress sa nå'n för en stund sen :) jag har ju så gamla betyg att jag måste kompletera med Reell Kompetens för att komma in men med ett sockersött brev till antagningen så ska väl det också lösa sig ;)

    LYCKA TILL!

    / Skalman

    SvaraRadera