7 maj 2007

grattis

grattis till alla som fått som de vill. hoppas det går bra. Lycka till.

jaja. nu börjar jag smälta min fylla i lördags. Den var inte att leka med. Ska lägga upp bilder snart på bilddagboken. Långt ifrån alla kort är tagna av mig och många av de jag tagit minns jag inte att jag tagit. haha. Alltså det var en bra kväll det var det. men jag gillar inte att inte ha kontroll över vad jag säger och sånt. herregud. men ändå en bra kväll för allt som sades var ärligt och sant trots allt. det vet alla. fast ibland kanske man ska vara tyst. :)


Sandra gör alltid att man blir glad. om 65 dagar åker vi. :)



jag och micke. vi har fasen i mig haft våra problem. går de att lösa? jag tror och hoppas det. jag vill. jag ger inte upp för lätt och speciellt inte nu. om jag inte gav upp DÅ varför skulle jag göra det nu. Det är bara så jobbigt att när det är bra är det förbannat jättebra och när det är dåligt är det sjukt dåligt. natt eller dag. men jag ska ta bort alla nätter. det ska gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar