7 maj 2007

tidsfördriv

hittade en låååång lista på Pias blogg. Pia som jag inte känner men som jobbar på Mickes jobb och som känner erika så jag hittade henne på erikas blogg helt enkelt.. :)

Har du någon gång :
Förnekat förintelsen? verkligen inte. fy för de som gör det
Följt skilda världar? ja någon period när det var helt nytt
Sagt nej till ett samlag? Ja
Snott någons mobiltelefon? nae!
Varit medvetslös? Ja
Hånglat med någon riktigt ful? tyckte jag nog inte då. men nu, ja herregud. haha
Hånglat med fler än 50 personer? Vet i fan, säkert. haha
Gjort något riktigt dumt? ja, många gånger...
Gjort något du verkligen ångrar? det med.
Blivit full på ett släktkalas? nej
Varit full i skolan? ja man har ju tagit studenten och de två sista veckorna var ju som de var
Blivit portad från en krog? Nope
Varit otrogen? Tyvärr, förlåt
Varit full på julafton? ja, på kvällen.
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Ja
Slagit sönder en tv? Haha, nee. verkar dumt
Önskat att du var det motsatta könet? Har la hänt
Varit gravid? Nej
Fått barn? se ovan!!!
Överdoserat? ja, Coca cola i flera år
Åkt ambulans? Nej..
Gjort något riktigt olagligt? Snattat när jag var yngre
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? haha. faktiskt. vad fan ska man göra då??
Fått din mamma att gråta? Alltså. säkert. men inte som jag sett.
Blivit polisanmäld? Nope
Slagit ner någon? Mina syskon. :)
Slagit någon blodig? njae.. fläskläpp på storebror kanske.
Skämts över dina föräldrar? nån gång när jag var yngre säkerligen, fast min pappa är oftast en ganska cool snubbe och mamma ganska tystlåten
Skämts över din bästa kompis? Inte på riktigt
Skämts över dig själv? Nej!
Ätit från en papperskorg? Varför skulle jag?

Senaste personer som..
Sov i din säng: Mikael
Såg dig gråta: Mikael
Fick dig att gråta: Mikael
Du delade en drink med: Sandra
Du gick på bio med: Doris
Du gick på stan med: Mikael
Skällde på dig: Mikael
Skickade ett e-mail till dig: jobbet

Har du någonsin...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Ja verkligen
Bråkat med ditt husdjur: haha, ja katter kan vara dumma ibland. (har inte katt nu, men när jag var liten)
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Inte som jag minns

Varit i...
Usa: nej
Norge: Ja
Finland: Ja
Kina: nej
Tyskland: Ja

Extra stuff...
Tar du droger: Nej.
Dricker du: allt möjligt ja
Vem är din bästa vän: Mikael, Johanna, Rebecca
Vad är du mest rädd för: Att bli ensam. shit vad larvigt.
Vilka kläder sover du i: trosor
Vart vill du gifta dig: Sverige, ute på sommaren
Vem hatar du verkligen: oj. nån kanske.
Varit kär: Ja
Kör du bil: haha nej tur är väl det för resten av världen
Har du ett jobb: Ja, två stycken just nu
Gillar du att ha folk omkring dig? Oftast. fast gillar vara gemma själv med.
Är du ett hälsofreak: In my mind. haha.

Stuff...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Som fan
Är du ensam nu: Nej!
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: alla fastnar i mitt huvud
Vill du gifta dig: Tror det
Vill du ha barn: Ja, två eller tre

Favorit...
Rum i huset: Tv-rummet.
Typ av musik: många favoriter alltså
Parfym: Amor Amor
Månad: SOMMAREN
Sten: ?? ja va fan. alla/inga

De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit: Ja
Köpt någonting: mat och cola
Varit sjuk: nope.
Sjungit: Ja
Sagt "Jag Älskar Dig": Mm!! säger jag varje dag många gånger.
Velat säga till några att du älskar dem: Ja
Träffat någon ny: Nytt folk på jobbet..
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Ja

Senaste...
Låt du hörde: Rise Against
Film du såg: Music and Lyrics
Drink du köpte: Dricker bara öl och vin
Mat du åt: Lax och klyftpotatis
Festivaler i sommar? Jag VILL
Supa och knulla? haha va?
Knarka? hahahhahahahha va va va??
Frisyr? kort och svart
Fulaste kändisen? Hm... ja ni.. haha finns massa
Snyggaste kändisen? Shannyn Sossamon
Vad vill du bli? behandlingsassistent - ungdomsvård
Planer för idag? Jobba till 21, sen hem o äta o sova med micke.
Favoritdjur? Hm.. tiger, lejon, pumor, ja alla kattdjur e häftiga
Favoritperson/er? Oj, många. vill inte glömma någon så jag är tyst
Favoritporr? Inte mycket...
Könsmogen? Ja
Populär? Hoppas. haha
Snygg? Ibland'
Sexig? Ibland

Har Jag:
Digitalkamera? Ja
Telefon på rummet? hemtelefon? Ja det har jag.
Egen dator? nej, den e mickes..
Husdjur? Nope
Bra kompisar? Klart!
Tar Du Receptbelagda Mediciner? Om p-piller räknas?
Vem vill du fika med just nu? Typ ingen, ja e trött

Sista frågorna...
Bästa present? Oj, jag gillar min kamera ja fick av micke.
Värsta present? Hm, inget. en present är en present. TANKEN räknas. =)
Tråkigaste jobbet/ämne? kemi. Blä
Antal medlemmar i familj? Åtta med mig
Favorit livespelning? Kent 2003. hela grejen var så sjukt stor just då..
Absoluta skivfavorit? Kent. så är det bara, kommer alltid vara
Favoritspel? Wii - alla möjliga
Äter oftast till frukost? macka och yoghurt, äter sällan frukost dock.
Är i sitt esse kl? Kvälls och nattid
Högstadiebetyg? 5 G, 3 MVG resten VG
Besökta länder? Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Estland, Kroatien, Österrike, Holland
Om ALLT var möjligt skulle jag vilja vara? Ekonomiskt oberoende
Natt vs dag? Natt lätt!
Mest stolt över? Mina syskon, de e fan bra allihopa fem.
Största dröm? Ekonomiskt oberoende... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar