17 maj 2007

Harrys...

Fest igår. Trevligt tevligt. Finns bilder i bilddagboken som vanligt. nu mer lösenord (tania).
Är det nån av er bloggläsare som ens kollar min bilddagbok? Den är roligare än bloggen. Bilder säger så mycket mer.. Gillar inte att ha massa bilder här. en här och där men inte så många på en gång.

i alla fall. en rolig kväll. MEN jag gick till Harrys för första gången! Och fy fan vad mina förutfattade meningar besannades. Bläää.
35+ kommer fram: Hej.. du dricker inget...
Jag: nej, och det behövs inte, jag ska ändå gå hem snart..
Han: nej men klart du ska ha nåt att dricka..
Jag: Nej men jag ska gå hem snart som sagt... till min pojkvän
Han vänder om och går iväg.

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Alltså, jag har aldrig blivit bjuden på en drink på puben och kommer aldrig bli det. Jag tackar aldrig ja. Kan lika gärna skriva i pannan Hej jag vill supa ner dig och sen gå hem och knulla eller jag är så tråkig att prata med och vi har inget gemensamt så vi dricker lite..
Tacka vet jag på Platens t.ex där raggar folk med, of course, men de går fram och pratar, oftast om något ganska vettigt, är tevliga.. går iväg ett tag sen kanske man pratar lite mer senare eller dansar elelr vad som helst... INGET jävla knulla nu på en gång... och OM de nu vill det så är det ändå så att de inte är tjatiga.. speciellt så raggar folk där på människor de har nåt gemensamt med. VAD fan tror en 35-åring i randig lite uppknäppt skjorta och fem kilo vax ihåret att jag och han ska prata om? Hans barn?

jaja jag vet att jag överdriver nu. Men det är faktiskt så att under snart 4 år har jag aldrig blivit uppraggad på ett så patetiskt sätt på platens men så sätter man sin fot på harrys en kväll och det händer TRE gånger... varför??? det är ju inte direkt charmigt? Som sagt. en del krogar är till för att ragga på om man vill ha sig ett ligg. En del krogar går det faktiskt hitta potentiella pojk/flickvänner.. nu behöver jag inte ragga alls men, ja ni fattar va jag vill säga i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Anonym8:01 fm

    1) jag tittar i din bilddagbok.
    2) jag var på harrys för tre veckor sen med min syster. Det var en mardröm. Allt går väl an om man är tillräckligt full, men jag var nykter. Det var som om jag kommit till helvetet. Amen.

    SvaraRadera
  2. tack präst-anna. känns bra att ha ditt stöd i den där frågan. :)

    SvaraRadera