17 maj 2007

ångest

får ångest. av bakfyllan. av att känna mig vilsen och ensam fast jag inte är det. av att inte veta rikigt vad som händer med framtiden. att bara känna mig konstig. fan. jävla alkohol. kanske skulle låta bli i fortsättningen. men nae. aja. fjantig är jag idag. började storböla till säsongsavslutningen av Greys Anatomy (säsong 2 är jag på). Grät verkligen flera minuter. Inte så mycket för just avsnittet utan för att det väckte så många känslor. fan. sjukt! Tv-serier är min drog.

så här känner jag idag. (tolka det inte fel. det är IDAG NU jag känner, inte alltid.

The War Between Us

there is a war between us
i wanna give you something
there is a force that drives us

there is a war between us
i wanna build you something
there is a force that binds us

and you know how it feels
so you learn to forget
and you learn at the end
that it's best to pretend

is this the end?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar