3 maj 2007

Håller mej undan

Ni får lösa det här. För vad jag än säger så tolkas det fel. Och tydligen kan en uppfattning om mig inte ändras hur mycket jag än försöker. Vad mer ska jag göra/säga? jag kan inte ändra på hela min personlighet för din skull. Är vi inte vuxna båda två? Borde man inte kunna mötas halvvägs. Och det är inte heller kul att komma till träningen och behöva tänka på varenda ord man säger för att det kan missuppfattas så sjukt mycket, tydligen av både tränare och spelare. nej så kul är det inte med fotboll att jag är beredd att ändra hela mitt sätt, halva min personlighet och hälften av mina värderingar. Vi får se. Jag lämnar ansvaret åt er andra som verkligen vill sen hänger jag på det beslut som tas. Men eftersom det finns förutfattade meningar om mig som inte ändras vad jag än säger så känns det ganska hopplöst för min del.

2 kommentarer:

  1. Anonym12:43 em

    Hej hej! Ni spöade östria lambohov med 18-1 !!!( stämmer det?) Grattis till en förkrossande seger i så fall!

    Lite mulen stämning i laget verkar det som.. trist.. trodde ni var järngänget lixom o bara hade kul... kändes så när vi möttes..
    (vi vann ju förövrigt den matchen, som du kanske minns!! Helt rättvist!(??)haha!

    hur som, hoppas det löser sig!

    //anneli blixt

    SvaraRadera
  2. Anonym12:59 em

    ja vi har bra stämning i laget egentligen. men nu har det blivit lite meningsskiljaktigheter tyvärr. Men det går nog att lösa. :) Det är väl en del som bara vill spela o ha kul o inte tar det så seriöst medan andra tar det superseriöst. typ.. Men utanför fotbollen har vi skitkul!!

    haha rättvist? hehe. njaaaaaaa. Fast va fan. det går ju ut på att göra mål egentligen. Men vi har ju en tanke att bygga upp ett bra spelsystem o så. Har ju bara spelat ihop några månader.

    haha ja 18-1 blev det. sjuk match. Men kul när många fick göra mål som kanske inte gör det annars.

    kul att du tittade in.

    hej svejs!!

    SvaraRadera