3 maj 2007

vänskap

igår. fan för igår. jag vill inte vara någon som gör andra osäkra. att en vän till mig inte vågar diskutera med mig. för att hon känner att jag inte accepterar henne. den vän jag kanske sätter högst upp. som jag alltid litar på och som jag kan ringa om vad som helst. hur länge har hon kännt så? hur fan kan jag känna mig som en bra vän mot henne nu? kommer aldrig våga säga nåt om någonsint längre. tänk om hon tar illa upp. fan. jaja. allt känns så jävla märkligt just nu med precis alls. jag känner mig mest likgiltig och vill bara stanna hemma och inte umgås med någon och inte göra något alls. bara kramas med micke. orkar itne bry mig om nåt annat, verkligen inte..

ska gömma mig. orkar inte diskutera saker längre. jag som alltid diskuterar om allt o inte vill bli missförstådd. nu får alla tycka vad de vill och tro vad de vill. jag bryr mig inte!

ser fram emot nästa helg. Eskilstuna till Malin. fy fan vad skönt att göra nåt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar