13 maj 2007

Söndag

Hm. ännu en söndag. händer inte mycket. Lite seg. men inte bakis. jo kanske lite. är så där jobbigt hungrig bara. idag är det match som vi inte ska vara med på. hm.. undrar hur det går för dem. hoppas bra på ett sätt. eller på många sätt. men ändå inte. inte för hans skull. men heja turabdin ändå. jaja. jag vet inte hur jag ska göra. om jag ska hitta ett annat lag. fast just nu känns det bara gött att ha en massa tid över till annat. hinner med så mycket mer. sjukt mycket mer. men samtidigt vill jag göra nåt för att röra på mig. det där med att springa själv eller så är inte mycket jag. har försökt en del ggr. det går ibland men skulle aldrig bli regelbundet.

nån som vill börja träna med mig? box eller nåt såt kul. INTE spinning bara det är så tråkigt. helst inte step eller nåt sånt heller. box skulle sitta fint. gillar att slåss haha. och sen helst inte på stans dyraste gym utan gärna normala priser.

undrar om man kommer in på utbildningen. vad ska man säga på intervjun? gaaah. lite nervös börjar jag allt bli. och sen då. skola 9-16 varje dag. det är nåt det. länge sedan jag hade sådana tider regelbundet. men det kan ju bli bra. kan jag börja träffa vänner på vardagar, träna på kvällarna. göra saker på helgerna. ja fan.
om jag nu kommer in...

jaha. fan vad tråkigt jag har det. micke gick precis till jobbet. jag skulle kunna städa lite. laga några matlådor och så. diska. men gud va tråkigt. men jo, ska fan ta tag i det. städa först tror jag.. fast matlådor skulle vara bra. skulle behövas för min plånbok börjar bli snål igen. SPARA pengar var det ju Tania. hehe. Jag är inte så bra på det.. men men..

nya SHOUT OUT LOUDS är sjukt bra förresten.
och även THE TOUGH ALLIANCE är att rekommendera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar