21 juni 2007

blahaj

Om 20 dagar åker vi Sandra och jag. Längtar som fan. Just nu är jag sjukt trött på att jobba. Dessutom är min röst paj idag. Undrar om den kommer hålla fram till 16. Tveksamt. Min coach gick precis o skulle köpa honungsvatten till mig. snällt. Efter jobbet direkt ska jag gå och klippa mig. ska bli grymt skönt. jag har en mössa på huvet typ.

Micke stackars e sjuk. I förrgår hade han 39,6 i feber och låg o skakade, det var ganska läskigt. Men han mår bättre nu. Ska gå och köpa en tv-spelstidning till honom sen. :) Då blir han glad. haha. Jag själv e inte sjuk längre, bara fucked up i halsen som fan.

Fick 8800 i lön så jag ska nog klara mig bra den här månaden. Trots Kroatien. Har 5000 sprat med inför nästa månad då jag får en kass lön. Typ 5500. Men lite kan jag ta av till semstern om jag vill. Man vill fan inte snåla när man är bortrest så där. haha. mitt liv kretsar runt pengar. men så är det kanske för de flesta? jaja. det blir nog bra.

Mycket svammel idag. Har inte mycket att skriva egentligen som e intressant.

Ska jobba vidare nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar