22 juni 2007

midsommarafton

Dessa överskattade högtider...
Men nåt ska man väl ändå hitta på antar jag.
Jeanette kommer hit snart. Eller om nån timme eller två. Vi ska grilla lite och se gå över till Helena och käka färskpotatis till. Vi skippar sillen. Flintastek är godare.
Får väl se om Micke ska med också eller om han hänger me sina kompisar.
Det blir nog en bra kväll ska ni se. Sällskapet gör allt.
Det är kul att det skiljer tio år på mina vänner. Sånt är så kul!

Jag har läst en blogg. Hon som skriver, Kristin, har skrivit en tio i top lista över de bästa låtarna någonsin. Jag har försökt göra en med. Men vet i fan om jag lyckas. Ska försöka en dag. kanske idag. återkommer med det.

Ska städa nu för vi har inte gjort det sen vi kom hem från hultsfred. Det ser ut lite som en egen festival här hemma. skitigt, sunkigt och äckligt.

över och ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar