9 juni 2007

Klänning

Igår hade jag för första gången på evigheter på mig klänning när jag gick ut och vad händer. En av de få som jag VERKLIGEN inte gillar har samma klänning på sig. haha. jag vet att jag är fånig. men det störde hela kvällen. Fattar inte. Men hon är blä. "man skulle ju kunna tro vi var bästa vänner men det är vi ju inte direkt. hihihi"
jättekul du. INTE.


haha.

jaja, idag är det lördag, ledigt och SOL. Ska dra till Tinnis snart. Simma lite som vanligt (igår blev det bara 600 meter, det var ju fredag och efter jobbet)

puss

2 kommentarer:

  1. Anonym8:42 em

    Hej!

    Vem vilken och när är de tre frågorna jag ställer mig då. Men det kanske du hellre berättar för mig irl.

    Vi höres! Puss å kram

    SvaraRadera
  2. haha en ellinor som bara är allmänt irriterande på många sätt som jag kan ta irl ja.. en brudjävel. haha
    ringer i morrn (senare idag för klockan är snart fem på morgonen).

    SvaraRadera