10 juni 2007

söndagsångest

usch.
jag gillar verkligen inte söndagar.
det är måndag i morgon.
visserligen kommer det gå snabbt. bara två dagar jobb sen hultsfred.
men i morgon är en lång dag. ska först till norrköping på intervju för utbildningen.
direkt efter det jobba 8 timmar. lång dag som sagt.

och idag är jag allmänt deppig. jag känner mig bara allmänt kass, krånglig, osmidig, klantig. you name it.. antagligen för att ja e lite bakis men ändå.
Det är ganska många saker som ligger i mitt bakhuvud just nu.

fan.

men igår kväll var en bra kväll. Gick till Albin på fest. Sen till Lorient och kollade när anna spelade. sen hamna vi på efterfest med kristian anttila och hans band. haha. folk som tror de är askända men knappt nån vet vem han är, det är ett fenomen. men det var en galen och kul kväll. kom hem halv fem i morse.

orkar inte skriva mer. orden tar slut idag, väldigt snabbt.

2 kommentarer:

  1. Anonym3:34 em

    Hoppas att intervjun gick bra! Kram

    SvaraRadera
  2. det gjorde den!! tror jag. :) får veta om 2 veckor om ja kommer in!

    SvaraRadera