11 juni 2007

igen

vet inte. måste bara rensa lite. känns som jag får dig att må dåligt att tveka och undra genom min negativa energi. jag vet inte hur jag ska kunna bevisa för dig vad jag vill. för det blir fel hela tiden. precis hela tiden. för du tar saker på fel sätt. läser in saker och undrar när du inte behöver det. jag är bara så jävla rädd att det inte kommer bli bättre. att vi fastnat här. det får inte vara så. då går jag sönder. men det har varit länge nu. vet inte. men kanske 3 månader. när ska det vända? känns som det vänder ibland och jag blir helt lycklig, men i nästa stund så faller vi tillbaka till ruta ett igen. Snälla. försök bara förstå och lita på att jag vill ha DIG bara DIG inget annat. ok? Jag har bara lite konstiga tankar o känslor i mig som gör att jag inte reagerar eller fungerar precis som jag borde hela tiden. Men det har inte med dig att göra utan med MIG. bara mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar