12 juni 2007

Stressad.

Jag sitter på jobbet. Jobbar 13-21. Känner mig sjukt jävla stressad kan jag lova.
När jag kommer hem runt 21.30 måste jag: packa, duscha, färga håret och återigen packa. Klockan 08.30 i morgon åker vi till hultsfred. Jag har inte ordnat med något alls. Fy fan så typiskt mig. Men men. Som vi säger i familjen Sincic: det orndar sig. För det gör det alltid. Önskar bara att jag inte jobbade idag. jaja, ska inte klaga mer.

Intervjun igår gick bra förresten. Han som intervjuade mig var bra som fan. Vi pratade kroatien i typ 10 min för där hade han varit och sen prata vi mycket om mig. Konstigt va? Han frågade om mina jobbigaste saker i livet och det fick ju bli när föräldrarna skijldes och sedan mina o mickes problem förra året. Jepps. Mycket personliga saker men det var sånt de ville veta. Och varför jag ville jobba inom kriminal och ungdomsvård såklart. Han sa att om HAN fick bestämma skulle jag komma in på utbildningen, det var endast åldern jag hade lite mot mig. Det är svårt att få praktik inom området om man är under 25. Men inte omöjligt. Så, jag HOPPAS nu. Är sugen som fan faktiskt. Får reda på innan midsommar om jag kommer in så det är ju bara en vecka kvar. Känns jävligt skönt att få veta så snart. Det bästa med utbildningen är fan att det är 9-16 dagar och inte ett skit att göra hemma. Så jag kommer ha bra tider hela året och kunna vara social med mina vänner på vardagar igen och även jobba lite extra. bra skit.

Nu ska jag jobba på så att tiden går lite snabbare. Skriver när jag är hemma från hultan igen, ska försöka ta roliga kort.

puss hej!

1 kommentar:

  1. Anonym9:56 em

    Ha det så sjukt kul då!

    Rock on! (oj, det trodde jag inte om mig själv....)

    SvaraRadera