6 juni 2007

Nationaldagen

Jaha då var det sveriges nationaldag. eh. jaha. och? ja, inget som märks helt enkelt.

men fan så fint det är att det blivit sommar!! jag har simmat en km idag, mycket duktigt. Och köpte även sommarkortet för 545 kr så nu ska jag simma, bada och gymma som aldrig förr fram till den 19 aug. Sen får vi se vad som händer. haha.

Igår hade Albin inflyttningsfest. Det var ganska trevligt. Finns dokumenterat i bilder i min bilddagbok. Alla var fulla och glada och så där som det ska vara.

Ikväll är det grillning och fotboll som gäller. heja Sverige. var gärna bättre än i andra halvlek mot danmark så kanske ni kan vinna. hoppas zlatan får hoppa in med.

jaja, jag känner att jag inte orkar skriva nåt speciellt idag.

ska lägga upp bilderna på bilddagboken nu.

Är det fest så är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar