5 juni 2007

nu så..

I morse klockan 09.30 var jag på Tinnis. Simmade. Fasen så skönt de var! 1,2 km simmade jag. det tog 40 min. Sen solade jag lite med. Helt jättebra! Det kommer jag göra fler gånger. Om det är någon som är på under sommaren så kostar ett sommarkort (3 mån) 545 kr. Då har man tillgång till Tinnisbadet och till gymmet inne i simhallen. Jävligt billigt måste jag säga.
Jag ska i alla fall köpa det. Svinjobbigt att simma. Eller inte när man simmar, men när jag kom upp ur vattnet så var jag helt slut i kroppen! Skönt!

Nu jävlar ska jag bli fit innan Kroatien som för övrigt är om 36 dagar!!!!!!!!!!!!!!!! woho!


Ett wohoooo till. SKattepengarna 3300 kr kom in på kontot nu med. fint!! men spara spara till sista augusti. jobbar ju snorlite i juli... men men. lite extra i alla fall. typ en tusenlapp. bra till hultsfred. Och att man har plus i kassan till kroatien

3 kommentarer:

  1. Anonym4:51 em

    Grrraaaauuuuurrr! jag fick min skatt idag med.. 5 papp!!! trodde ja aldrig... nu blir de öl för hela slanten

    SvaraRadera
  2. Anonym5:44 em

    Jättebra! :) Men sola inte solarium bara! Det ökar cancer-risken med jättemånga procent. Seriöst jättefarligt.

    SvaraRadera
  3. haha ja solar inte solarium. det är fusk. solar på RIKTIGT. solarium är SÅ 90-tal.
    Sen tror jag itne min kroatiska hud är så känslig iofs. bränner mig aldrig eller så.. men tack för omtanken :)

    Grattis henke!!!

    SvaraRadera