2 juli 2007

måndag

Det är måndag och fem dagar till semester!!
Idag simmade jag igen för första gången på tre veckor efter hultsfred och varit sjuk två veckor. Det var grymt skönt. 1 km blev det. Rätt jobbigt när jag fick tvångstankar sista 200 meterna att varje längd på 50 meter inte fick gå saktare än 75 sek. Shit vad jobbigt det var. haha.
om 9 dagar sitter jag på ett flyg för första gången i mitt liv. om 10 dagar är jag i kroatien. Gud va skönt det ska bli! Fan va bra vi ska ha det. Jag Sandra pappa Franko och Åsa. Feeeejnt!

nehe, nu är det dags att börja jobba. Ville bara säga hej och att jag lever. Mitt bloggande har dött lite så här på sommaren. Gör så mycket annat. är social typ.

Förresten Cici. Saknar din blogg. Är det inte dags att börja snart igen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar