9 juli 2007

väntan...

nu är snart måndag slut. ni vet vad det betyder!.. 1 dag kvar till vi åker från Linköping =)


Jag har precis gjort ett IQ test. Alex Schulman skröt på sin blogg om hans 125. Jag var tvungen att testa. Jag fick 124! haha. långt ifrån då. Inte. jag vill vara dryg mot honom och säga det. Men för det första känner jag honom inte. Och för det andra skulle han ju ha ETT poäng mer så det vore inte kul ändå. Jo, för honom kanske.
På tal om Alex Schulman, som skriver världens bästa blogg, så skriver hans bror världens näst bästa blogg. Kolla in den HÄR. Sjukt rolig!

Spelat lite betapet nu med Sandra. Tror ni att vi är rastlösa eller? Bara för att vi vill åka NU. haha. Micke ligger och sover, ska väcka honom snart så ska vi se färdigt på Flags of our fathers. Göra lite popcorn med tror jag.

Ska försöka ta en riktig promenad i morgon under dagen, ett tag sen ja rörde på mig nu. Men har en hel del att styra med i morrn. Men jag får gå en omväg när ja ska ner på stan och klippa mig och hämta resväskan.

Nehe. Nu ligger micke i soffan, nyvaken och säger (som en femåring) "taaaaaaania... det är tråååååkigt här.." Så jag ska väl ta och ta hand om min bäbis där inne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar