10 juli 2007

musik?

"Per Gessle har smygpremiär...."
Jag måste hänga på Anna och säga att Per Gessle är ganska hemsk.
Gyllene tider innan -96 var skitbra. haha i alla fall när man var liten. men allt som Gessle har rört vid efter det är bara hemsk. Roxette var med bra, FÖRR. Inte det nya de gör.
varför ska de förstöra allt?? Och bli sådär klämkäcka. "jag är en händig man..." USCH

ja, man kan störa sig på viktigare saker. Men varför? När det är så kul att störa sig på sånt här =) Musikfascist är kul att vara, måste jag säga.

Håller på att tvätta. Funderar på en dusch och en promenad innan jag ska träffa Anna (Doris) och fika vid 4. Eller jag kanske ska ta den efter fikat. Har ju inte tvättat klart än och så.

Jag har kommit på att jag inte gillar frukost. Det bara är så. det känns som det ska bli gott närman dukar fram, men sen mår jag alltid lite illa efteråt. Det är något med eftersmaken av bröd, ägg och youghurt och sånt. me don't like.

Nehe, tvätta, städa, duscha nu.

28 timmar kvar =)

3 kommentarer:

  1. Anonym4:46 em

    Per Gessle nä' fy fan alltså...

    SvaraRadera
  2. Anonym10:13 fm

    kan man vara musikfascist och samtidigt erkänna att man gillat gyllene tider, och, i samma andetag påstå att det blivit käcka på SENARE år?

    SvaraRadera
  3. alltså. jag var 10 när jag gillade gyllene tider... och de var INTE SÅ jävla käcka då som nu. =) så ja det kan ja nog kalla mig. i alla fall om man vet hur jag är rent allmänt. och musikfascist kan man ju va på alla sätt o vis. det handlar ju om vad man gillar o inte gillar?

    SvaraRadera