11 juli 2007

wooohoo

om ett dygn sitter jag och Sandra på Stansed-London och inväntar flyget till Pula. Vi kommer vara lagom sega och förvirrade men vad gör väl det när sol väntar oss på torsdag morgon? INGET!
Jag kommer inte kunna blogga därifrån för de är efter och har inte internet hemma. Har de det så är det seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg uppkoppling. Och visste det finns internetcafeer. Men orka. Jag berättar allt när jag kommer hem i stället. Gissar att det blir en kortare beskrivning här så får ni kolla på bilder i bilddagboken. Me like min bilddagbok. Blogginlägg med tuuuusen bilder blir bara segt. Om man inte har en bildblogg och folk förväntar sig massa bilder. Jag vill mest skriva av mig i min.

Micke och jag spelade PS3 förut. Tennis. Jag suger på "nya" tv-spel. Så är det bara och kommer alltid vara. Jag vill ha 8-bitars eller 16-bitars nintendo. Då är jag nöjd. fram, bak, hoppa. Det är precis lagom invecklat det. fast Wii fungerar ju med såklart. Det är ju inte så avancerat heller. Micke har dessutom spelat tv-spel i 15 år typ dagligen så han är LITE bättre än mig.

Idag fikade jag med Anna aka Doris. Så nu nämnde jag henne. Hennes krav för att hon skulle läsa min blogg.

1 kommentar:

  1. Anonym10:45 em

    Ja hon är här någon gång ibland,, även jennifer mår bra av att komma ifrån mjölby ibland:) I vasastaden bor jag! du då?

    SvaraRadera