4 juli 2007

onsdag..

Jennifer och nadine kom hem från kroatien igår. De här bilderna säger allt. jag vill dit NU


Simmade med Anna i morse.
Men jag hade tagit fel på tiden så det öppnade inte förren tio.
Vi var där nio...
Så vi fick gå en promenad och handla en dricka på mc donalds och sen gå tillbaka.
Nu simmade vi kanske inte så mycket. Det var mest skjuta i väg sig, plaska, sitta på botten, skratta åt andra simmare, och så självklart simma så fort man kunde en längd. Vi slog våra egna rekord. jag simmade på 75 sek, Anna på 70. (jaja, nejnej, vi hade inte tagit tid innan, men som sagt, då är det ju våra rekord. eller hur?) Det var i alla fall sjukt jobbigt.
Anna badade inte så mycket, hon gick mest på toa, blödde näsblod o sånt.
Kul hade vi nog i alla fall skulle ja säga. Blir nog en till gång, i morgon bitti eller tisdag morgon.
Ganska skönt att ha simsällskap även om man kanske inte simmar lika mycket då.

Nu är jag på jobbet.
Efter idag är det bara 1,5 dag kvar.
SEN SEMESTER!!!!!!!!!!!!
skönt!
Ikväll kanske det blir lite utgång dessutom, om jag orkar.
Några öl på 55:an ska jag nog orka med i alla fall. Kanske lite Platens med. Får se.

1 kommentar:

  1. Anonym12:09 fm

    Ja det var ju helt fantastiskt så när som på den sura tanten i kassan. Men vi ses nästa tisdag kl 9 om inte innan då. Ha det så kul ikväll! Kram

    SvaraRadera