26 augusti 2007

Hata Göteborg

Jag har sett samma film två ggr på två dagar. Jag såg den igår när jag var ensam hemma. Sen ikväll var Sara här och lagade mat med mig. Vi skulle kolla på massa Entourage. Men vi såg bara tre avsnitt. Sen började vi bläddra bland massa filmer och hamnade på Hata Göteborg. Så vi såg den. Haha. Jaja, den var faktiskt bättre andra gången.

Nu gör jag inte mycket. Borde sova. Ska upp åtta, åka och jobba 2,5 timma, sen åka till Norrköping. Jag börjar ju den nya utbildningen i morgon. Ska bli riktigt jäkla kul!

Micke och ag har knappt setts de senaste dagarna. Han har jobbat en massa kvällar och nätter. Men det är skönt att verkligen få sakna lite ibland med.

äh, jag har verkligen inget roligt att babbla om.
Ska ge facebook en omgång nu. Hajar inte den sidan riktigt..

5 kommentarer:

  1. Hata Göteborg va en skum film alltså!
    Hur gick första dagen i skolan då?
    Facebook suger, fattar inget!

    SvaraRadera
  2. ja den är skum. men bättre andra gången och bra handling egentligen. han med damp är helt klart bäst. haha.

    det gick bra i skolan, känns skitkul. många konstiga människor haha.

    mm jag börjar fatta mer o mer. men det är rörigt som fan. och fan vad man hittar massa folk från förr!

    SvaraRadera
  3. Anonym9:31 fm

    dampkillen är "hej hej monica"-nick....haha, DET är ironi

    SvaraRadera
  4. Tania. nej nej. dampkillen är ju han som skriker o är förbannad hela tiden. nic är ju huvudrollen mitander!

    SvaraRadera
  5. Anonym7:23 em

    visst ja, så var det...jag suger

    SvaraRadera