26 augusti 2007

mitt i natten


klockan är halv fem på morgonen. jag har sett två filmer, suttit vid msn och försökt mig på att förstå facebook. nu är det snart dags att sova. micke slutar jobbet om en timma ungefär. då har jag nog redan somnat. jag minns inte sist jag satt hemma själv en lördag. så här i efterhand så tycker jag att det varit riktigt skönt. även om min hjärna tyvärr fungerar så att jag lätt börjar älta gammal skit när jag är ensam på kvällar/nätter. men jag har blivit mycket mycket bättre på att hantera det. på att slå undan de tankar som kan uppstå. jag tror det är hela grejen att jag ska börja plugga i norrköping som gör att jag är extra känslig just nu. det kommer vara lite jobbigt. men antagligen jävligt nyttigt också för mig.

äh. jag ska inte sitta här och babbla om ingenting.

jag HOPPAS verkligen på det där extrajobbet jag nämnde häromdagen. jag skulle bli överlycklig om jag fick det. DET kära vänner är något som passar mig. På riktigt. Även det. det finns ett gäng saker som passar mig har jag kommit på. det är en skön känsla. men det här är extra bra. "vi behöver en lite smådryg, kaxig tjej som vet vad hon tycker". kan det stämma in på mig?

Jag har ett önskemål. Kan inte alla som läser skriva en kommentar till detta inlägg? Jag har tyvärr inte lyckats lägga in så jag kan se hur många som läser min blogg. snälla? även du jennifer, som tycker detär SÅ jobbigt att kommentera...

gonatt på er. eller god morgon kanske snarare!

8 kommentarer:

  1. Anonym11:25 fm

    jag läser

    SvaraRadera
  2. Anonym12:22 em

    jojo, jag läser också. vad för musik i delilahstil vad det du menar????

    jag fattar naaadaa av facebook. det är tråkigt.

    SvaraRadera
  3. ja facebook suger verkligen!

    jag ska kolla upp banden/artisterna så kan jag skicka nån dag. har en hel del sån musik..

    SvaraRadera
  4. Anonym3:17 em

    Jag läser alltid, det vet du ;)

    SvaraRadera
  5. Anonym3:38 em

    muhahahha

    SvaraRadera
  6. Anonym7:38 em

    Jo, jag kikar väl in här både nu och då! De flesta människor med blogg som jag på den mest avlägsna väg känner till kan känna sig iakttagna! Bloggläsning är för mig en vardaglig rutin, jag är fast....

    / Anneli Blixt

    SvaraRadera
  7. Anonym5:08 em

    Jag läser med

    SvaraRadera
  8. Tania. men hallå. du kan ju inte kalla dig för anonym????

    SvaraRadera