6 augusti 2007

jag vill hem

Kul.
32 min har gått på min arbetstid.
och jag vill hem.
Det enda bra är att Robbin jobbar. Han är bra.
Men jag saknar Jeanette och Nima.
Jag vill bara hem.

Jag orkade inte upp och simma/gå idag heller.
Fan vilken kass dag.

I morgon hoppas jag att Anna vill med och bada/simma.
Då vet jag att jag kommer iväg i alla fall. Jag SKA vara bra på det här.
Micke och jag har verkligen gått in för det nu. inget: chips, cola, snask, feta såser, friterat. Mer sallad. ja fan.
För vi vägde oss på vågarna inne på Ica MAxi. (vi har ingen egen det ger bara ångest hehe) Jag blev ledsen. 66 kilo. Jag har inte vägt mer än 63 förut och när jag gjorde det var jag sjukt vältränad, bara muskler som vägde då. Jag brukar väga 58-60 kg i normala fall. jag vill inte att det ska vara så här. Så nu jäääävlar.

nehe. åter till arbetet. återkommer.

3 kommentarer:

  1. Anonym7:56 em

    Hej!
    Jag har samma problem. Alla kina kläder stramar med (framförallt över magen på mig). Jag vet att jag går upp lite av att ständigt äta kortison, + att insulinet gör sin del också, men jag känner mej också som ett fett as bara. Vi kanske skulle hjälpas åt för då blir det som sagt var nånting gjort. Puss

    SvaraRadera
  2. ja tack. för jag har fetångest. verkligen. 66 kilo. det är sjukt mycket faktiskt.

    fast jag tycker inte det syns på dig alls. däremot är det en själv som känner sånt bäst.


    jag går gärna ut och går i snabb takt eller simmar eller nåt annat. Har du några fler ideer?

    SvaraRadera
  3. Anonym9:44 fm

    Nä, men de låter väl bra! Vi tar å simmar massor i nästa vecka å veckan därpå. !!!

    SvaraRadera