6 augusti 2007

ursäkta mig

jag kanske är fånig men:

varför är det så svårt att blogga normalt.
t.ex så är det irriterande med de som inte svarar på sina kommentarer, om jag skriver en kommentar vill jag ju ha en respons på den?
varför är det så svårt att skriva kommentarer i andras bloggar?
vet många som läser min blogg. Men det är alltid samma 2-3 personer som kommenterar.


samma sak med bilddagboken. om jag skriver en fråga eller en kommentar så SVARA för bövelen.

jag vet inte om det bara är jag.
men fy fan vad tråkigt det är!

7 kommentarer:

  1. Anonym6:23 em

    jag är dålig med att kommentera, men du är så bra att det är svårt att bräcka det.

    /Cici

    SvaraRadera
  2. haha jag är bra på det när jag är på jobbet, mycket bra tidsfördriv..
    och jag kräver inte att någon ska vara lika nördig som mig haha.

    tack för kommentaren!

    SvaraRadera
  3. dessutom är du absolut BÄST på att besvara kommentarer! så det så. hehe.

    SvaraRadera
  4. Anonym7:54 em

    Jag är kanske dålig på att svara ibland. Det ber ja om ursäkt för.

    Förövrigt så vill jag säga att jag tyvärr inte kan simma imorn. Det är min tredje och sista lediga dag för sommaren och jag har lovat min mamma att vi ska åka och bada. Men jag kan de andra dagarna. När åker du till götet (ditt as)? puss å hej

    (jag tycker förresten jag är bättre än cici på att kommentera väl :) ?)

    SvaraRadera
  5. det är lugnt anna. jag har tackat nej många ggr med ju! mammor ska man ta hand om!

    haha ja du är bättre på att kommentera, men hon är nog bäst på att besvara kommenatarer =)

    jag åker på torsdag morgon (wooohooooo va kul det ska bli) till gbg så det får bli efter helgen! hehe. mitt kort går ut den 19 augusti. så nästa vecka får vi simma som bara den så jag får igen mina pengar liksom.

    SvaraRadera
  6. Anonym10:36 em

    jag oooorkaaar inte kommentera :S

    SvaraRadera
  7. tråkig jävel. en stor del av bloggen. annars kan man lika gärna skriva dagbok!!
    svara på kommentarer man får kan man ju åtminstone göra!!

    SvaraRadera