3 september 2007

resa..

990 kr är det i sparbössan där vi lägger våra 1-kronor, 5-kronor och tior. Det är början på min resesparbössa tänkte jag. I alla fall häften. Micke lägger ju med pengar där i. Om jag går in för det lite mer så kommer man nog upp i 3-4 tusen i alla fall till våren. Det är alltid nåt. Ska ju spara i stort sett alla de pengar jag tjänar vid sidan av studierna med.. Vilket jag hoppas blir en del. Jag är sjukt peppad på att resa nästa sommar. I Juli. jag har två alternativ:
1. Tågluffa Europa runt . (kroatien, Italien, Barcelona, London, Amsterdam, Berlin ungefär)
2. New York 1,5 vecka och L.A 1,5 vecka

JAG VILL. Måste bara se till att få jobba en hel del då.. Söka extrajobb nån mer stans kanske. Någon som har tips på ett bra helg/kvällsjobb (INTE telejobb)

1 kommentar:

  1. Anonym4:47 em

    okej det var precis det har jag var radd for....
    En person som har "vettig" smak i sitt eget tycke kan val knappast vara nagot att ha nar det kommer till att man ska vara rost for kanske ett par tusen manniskor?? eller
    Vad jag menade med mitt inlagg i min blogg ar att tidningar precis som corren bara soker folk som du som inte vill ta betalt for det man kan eller inte kan i det har fallet. Det kommer bli som ngn javla fritidsgard dar man bara har massa tyckare men ingen som riktigt kan ngn ting.
    Och vada 1 av 20 nar det var 100 som sokte det ar ju 20% som kommit vidare det ar val inget att skryta med?? eller?? Vada jag har kommit pa 20 plats en gang i karaoke sm oxa fast det var bara 20 pers som var med men det sager ju inget om hur duktig jag ar pa att sjunga eller hur?(jag e vardelos pa det)

    Men pa en punkt haller jag verkligen med dig om att jag hoppas att jag har fel. Och det ar att de inte valjer nagon som ar en medelmatta och som inte kan nagot om musik.

    Sorry men det ar mandag och da ar jag extra grinig..
    Rickard

    SvaraRadera