3 september 2007

AAAAJ

Idag cyklade jag och helena för att kolla på timo. han sjöng och spelade akustiskt. det var najs. det var jag och helena och en massa kids på sådör 13-16 år. :)
sen cyklade vi hem. När vi kom till abisko-rondellen så sulle vi över ett övergångsställe. jag hade klivit av cykeln och var på väg på den igen, tog fart.. men väskan hamnade i framhjulet... I slow motion så ramlade jag över cykeln, landade på min axel och min höft. Fick cykeln över mig. Det var rusningstrafik. Ungefär så där tio bilar åt vardera håll och en massa cyklister. Jag började garva ganska snabbt så de fattade väl att det inte var så allvarligt. Helena skrattade med när jag börjat skratta. Tur jag inte tog emot med huvudet.

Nu har jag jääävligt ont. jag min envise jävel skulle ju såklart iväg o spela innebandy på det. nu är jag död i kroppen. Ett bautastort blåmärke på utsidan av låret/höften , det verker lite i ryggen och jag är trött som fan i benen av innebandyn..

GODNATT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar