5 september 2007

fika med sara och tv-spel + ett blåmärke

Har inte orkat lägga in bilder på datorn på länge. Och eftersom bilddagboken är nedstäng ett dygn så lägger ja väl upp bilderna här i stället!

Vi tar det från början:

Söndag eftermiddag. Fika med Sara och Nordan på Yngves. Jag åt grekisk sallad som vanligt.
Nordan var bitsk och sara blev bra på kort. precis som vanligt.



på måndagskvällen spelade jag och micke nintendo 8-bitars. jag tycker det är skitkul. Micke tycker sådär. Men han fick offra sig!






Jag älskar det!!!!













På tisdagen såg jag Timo på ikano. jag ville inte trängas med alla kids så jag stod bakom. det funkade bra det med..












Sen, på väg hem, så cyklade jag omkull. det gjorde ont. Mitt blåmärke ser ut så här: (och ja, jag har snygga trosor på mig)

2 kommentarer:

  1. Anonym10:30 em

    scary bluemark! jag kan glädja dig med att jag trillar på cykeln åtminstone en gång varannan vecka. Så jag vet vad du går igenom. Puss puss

    SvaraRadera
  2. haha. tack! mm det var läskigt att flyga över styret så där som, man bara ser på film. kanske skulle börja använda hjälm??

    SvaraRadera