6 september 2007

pengar

Det är jävligt gött att jag fick csn idag och jag inser att jag kan lägga undan MINST 4000. Har alltså redan 4000 på mitt resekonto. Det känns som att jag kan fixa det här. har fått lite jobbtimmar denna månad med. minst 15 timmar. Blir nog fler! Yes! Jag är helt glad nu. Kommer få snåla många ggr och inte kunna göra så mycket kul det här året. Men vad fan. Det är det värt nästa sommar när jag kan åka någonstans. Var jag hamnar vet jag inte än.

Snart ska jag ner på stan, hämta min jacka på Stadium och sen gå till simhallen med Erika och simma lite grann. SKÖNT!

2 kommentarer:

  1. Anonym5:05 em

    Jaa det var jättefint!! Men tyckte dock att Rovinj o Vrsar va 100 ggr mysigare än Pula...hoppas du inte vill slå mig nu:)

    SvaraRadera
  2. haha nej men det är nog sant. dock bor vi två mil utanför pula när vi är där... lite mer det riktiga kroatien. liten by på landet nära till havet o så.. jag vet vad du menar!!

    SvaraRadera