14 september 2007

Fredag kväll

Var och simmade idag. det var skönt som vanligt. hoppas simningen kommer ge nåt. simmar minst en kilometer varje gång.

igår var jag på HG och såg Florence valentin. hamnade i logen. de var blyga och försynta pojkarna i bandet. trevliga!

jag ska kolla entourage och käka mat med sara ikväll. najs!! micke jobbar stägning så sällskap uppskattas om kvällen.

i morrn är det laserdome med innebandylaget på förmiddagen. sen ska jag på fest med nya klassen och de som går andra året på utbildningen. kommer bli en dyr men antagligen och förhoppningsvis kul kväll!

för övrigt. jag försöker få ihop några tusen till i vinter. så jag kan åka till sydafrika (har bestämt mig för att det är dit jag vill) Är det nån som vill sponsra mig eller har tips på snabba pengar?? Hojta till i så fall!

6 kommentarer:

  1. Anonym7:38 em

    HAr du funderat på att hora?

    SvaraRadera
  2. ja många gånger men ingen vill ligga med mig

    SvaraRadera
  3. Anonym1:46 em

    Ta ur den döda gäddan ur muffen först så är det nog nån som vill.

    SvaraRadera
  4. haha va fan? elak du är då!!

    SvaraRadera
  5. Anonym11:07 fm

    Skönt som fan att komma bort lite, men vad säger micke om att du vill dra till sydafrika då? Hur länge hade du tänkt vara där då? Ska du ta studieuppehåll lr?

    SvaraRadera
  6. Jag ska dit åtta veckor. och det är samma veckor som vi har praktik så jag gör min praktik där! Micke är inte asglad men vad ska han göra? jag måste ju få resa och han vill inte följa med så.... :)

    SvaraRadera