16 september 2007

förutfattade meningar

jag tycker det är kul med förutfattade meningar.
de som folk har om mig är:

"vad har du för tatuering? va? har du ingen? det var jag säker på."
"va? är du inte vegetarian? du ser ut att vara det."'
"du ser sådär svår ut. men du är ju helt normal och glad och öppen"
"oj, Tania på ett ställe som platå... det kunde man inte tro..."


har ni några mer förutfattade meningar om mig som bevisats inte vara sanna?

jag har nog många förutfattade meningar om folk som jag försöker jobba bort!

2 kommentarer:

  1. Anonym11:05 fm

    Jo tyvärr så har nog de allra flesta förutfattade meningar. Se på programmet ID lixom, här går det ut på att peka ut folk man inte känner. Sjukt program anser jag.

    SvaraRadera
  2. haha ja lite sjuk men ganska roligt!

    SvaraRadera