8 september 2007

helg

det är skönt med helger nu när man går i skolan. kommer visserligen bli en del jobb på helgerna. men inte alltid och inte massa. i morgon ska jag jobba på Catapult 14-19, ganska soft arbetstid en söndag. Hoppas sälja rätt mycket så man får lite pengar. Har ju vettig grundlön men pengar är pengar =)

igår kväll var skitkul. men berättar mer i morgon eller så, datorn är lite störd nu så det går inte lägga in bilder från kameran. måste ominstallera lite saker, det överlåter jag på micke. annars går datorn sönder eller nåt sånt.

snart ska jag åka till ica maxi med mamma och storhandla. skönt! det skriker i kyl och frys. tomt som fan är det. sen ska jag se sverige-danmark såklart. kanske på fest med jenaette och flatjävlarna sen. basta och dricka öl. får se om jag orkar. skulle vara skönt med en hemmakväll med, men det var länge sen jag träffade allihopa. vi får se helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar