10 september 2007

helgen som var

I fredags satt jag och micke och spelade tvspel. det blev mycket supernintendo. Micke vann mest hela tiden. I alla fall på bomberman. Jag var rätt bra yoshis world. Micke ser sådär nöjd ut som man gör när man vinner.. Vi drack lite öl med och sen gick vi ut. Det var en bra Micke&Tania-kväll.






På lördagen var jag på fest. Mest var det brudarna från "flatgänget" haha. Fast det var allt några killar där. Gisela hade flyttat till ny lägenhet. Carro och Krish fann varandra som vanligt på fyllan. haha. Carro är snygg på kortet för övrigt.

Fler bilder finns på bilddagboken både från i fredags, lördags och söndagskvällen.

2 kommentarer:

  1. ha ha de där två brudarna åkte samma tåg som mig hem den kvällen, jag har aldrig sett två människor hångla så mycket, ett tag såg jag bara en av dem och vart lite orolig för att den andra hade slukat henne......he he he

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHAHAHAHA det låter PRECIS som de. de är absolut inte kära när de e nyktra men det slutar alltid med de två i alla fall. ja herregud. dessa flator Moahahahahahaha

    SvaraRadera