24 september 2007

innebandy

Jag har spelat innebandymatch idag. laget jag spelar i heter IBF Linköping... Laget startades för två år sedan. Det är mest folk som inte spelat innebandy på flera år och i en del fall inte alls.. nu har vi fått lite förstärkning av liet yngre tjejer med som spelat ett bra tag.. Första året förlorades matcherna med typ 40-0 och så där... förra året med typ 10-1 eller så.. Nu har vi alltså spelat vår första match för dennna säsong, dock bara träningsmatch. men vi vann med 4-3! Det var en trevlig känsla! Med ett lag där alla kämpar och ingen gnäller och det inte finns några krav.. det är är skitkul! Vi har ny tränare som är massa bra som kollade mycket på oss förra året o vet exakt vad vi behöver bli bättre på.. jag gjorde ett mål och en assist idag! KUL GREJ.. tydligen kan jag dribbla en del?

Förresten. Måste lägga in en bild från i fredags natt. Jag och Micke kom hem runt halv tre. Strax därefter kom motalaborna hit, de ville sova här. De bråkade som fan med oss, framföralla Micke.. haha. Kolla hans kalsonger. AJ. pojkar kommer aldrig bli vuxna va? (inte jag heller)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar