24 september 2007

the story goes on and on and on

oj oj oj. det kommer fram mer och mer.
ja tydligen har mitt kära EX-fotbollslag läst upp ROLANDS mail till mig. Men inte MITT mail till honom. Mitt fick de läsa OM DE VILLE. Alltså: jag skrev till honom, sen fick jag ett helkonstigt svar. Det var inte ens nåt svar. Det var ett formellt litet brev där han nämnde EN av kanske tio saker som jag tog upp med honom. Han tog även upp kanske den minst vesäntliga saken. Så. HUR kan de tolka hans mail om de inte vet vad han svarar (inte svarar) på?
jo, de kan tolka det precis som de vill.. Jättebra för dem! Oj oj oj. Snart skrattar jag bara åt detta. För det börjar bli mer och mer kompiskt. klart att de är jätteskönt för de om de bara har sett hans mail.. då kan de ju tolka det som att han svarade massa bra saker.. Dock kan jag ju inte förstå om de MISSAT hur jävla formell han är och hur fånigt det är det han skriver.. "jag ska sluta nu så du slipper känns dig nedtryckt" (jag hade skrivit att det ibland är svårt att ifrågasätta honom för att man lätt kände sig nedtryckt och att det kändes som han aldrig kunde erkänna om han hade minsta fel). Men detta var en liten liten sak av allt jag skrev. Skrev massa bra och viktiga saker och synpunkter som han bara valde att ignorera.

jaja. Lev i er låtsasvärld där allt är perfekt utifrån era egna förväntningar.

jag har i alla fall fått veta att det inte bara är jag som börjat undra hur han fungerar i vissa situationer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar