1 oktober 2007

ett till

en vän (inte jättenära vän men ändå) är gravid. vi är lika gamla, gick i skolan ihop och lekte när vi var små, (nu ringer vi mest bara efter brandmän om vi tillslut hamnar på samma fest eller så) och båda har varit tillsammans med micke. så lite känner vi allt varandra. om inte annat genom varandras bloggande! Jag är lite avis!!
eller ganska mycket.
hade jag haft ekonomi och varit färdig med skolan hade jag inte tvekat. då hade jag slängt p-pillrena på en sekund.
jag vill med ha en bebis!

DU är glad hoppas jag!!!? jag är glad för din skull och ska dölja min avundsjuka väl :)

1 kommentar:

  1. Anonym8:38 fm

    Jag är VÄLDIGT glad och ganska nervös. Stora grejer på gång så att säga. Att få stor mage gör mig inget men ungen ska ju ut också... huuu..

    SvaraRadera