1 oktober 2007

Ny vecka..

ska snart åka och jobba igen. Det kommer bli en jobbig kväll på jobbet, kan dock inte skriva varför här, med tanke på tystnadsplikten. men men. Ska jag nog klara ut trots allt.

har precis betalat anmänlingsavgiften till volontärresan. nu är det for sure. Skickar in alla papper till csn idag med. hoppas verkligen de beviljar merkostandslån och framförallt så jag kan få pengarna innan, blir svårt att betala annars! Det kanske finns nån som vill låna ut 16 000? inte? nehe. jaja..

I morgon åker vi till Grytgöl med klassen. Tro det eller ej, andra gången i år som jag är där. Det ni. var ju och hämtade husvagnen inför hultsfred där i somras. Ett litet trevligt samhälle det där! Hoppas de här två dagarna ute i skogen ska bli roliga. Det tror jag nog!

så, nu får ni inte höra nåt från mig förren på torsdag.

ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar