4 oktober 2007

fäääjsboook

usch. jag vet inte varför jag skaffade mig facebook.
Jag vill kunna skriva till folk som jag inte har kontakt med annars.
MEN jag vill inte ha massa test, vampyrbett, presenter eller annan skit.
skriv gärna nåt trevlig och snällt eller rolig så svarar jag så gärna.
men allt annat ignorerar jag i stort sett.
orkar inte hålla på me all skit som finns där. Känns helt meningslöst!

jag är hemma från 2 nätter i en stuga mitt ute i skogen med mina 20 underbara klasskompisar. det var länge sedan jag skrattade så mycket OCH pratade så mycket allvar under så kort och intensiv tid. Det är helt underbart att jag för en gångs skull känner att jag kommit rätt, SÅ rätt.
Det här är verkligen JAG.

Nu ska jag duscha för det har jag inte gjort sedan i tisdags morse. Jag luktar inte gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar