8 oktober 2007

Måndag..

Idag är jag hemma från skolan. Inte sjuk, men sjukt trött.
Håller på att städa och diska lite.
Har lagt upp böcker på tradera till lärarutbildningen. Vet Du någon som läser till lärare, be personen gå in på tradera, min användare är tanija123
Jag försöker hitta på mer saker att sälja men inser att jag inte har något som någon annan vill ha som jag själv inte vill ha kvar :)
Fy, jag och micke borde verkligen åka och storhandla. Det blir ju aldrig av! Det är väldigt tomt i frysen just nu... Ska försöka komma iväg den här veckan. men åker ju till Sthlm på onsdag-torsdag. Det får bli på torsdag kväll i så fall. Fredag ska jag till skolan hela dagen i stort sett.
nehe, om jag skulle ta tag i städandet igen.
Eller, tänk om jag äntligen skulle börja sätta in lite kort i albumen.. hm..

Förresten, DU som kommenterar anonymt och fåniga kommentarer hela tiden. Svårt att stå för vem man är? jaja, keep on, det är ganska roande faktiskt. haha. När någon lägger ner tid på stavning hellre än antirasism så kan jag ju inte mer än småskratta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar