11 oktober 2007

jobb skola spelning

på jobbet igen då. bakis är jag något sjukt!
Var i Stockholm igår. Kollade på against me! på debaser. det var mycket mycket bra och vi hade kul! Fick med mig jeanette också. Kul, länge sen jag hängde med henne. Synd att vi drog från debaser och gick till till Kvarnen i stället. debaser stängde nämligen 01 o vi ville vara ute längre. Men vi gick hem 01.20 i alla fall haha. klantigt. Debaser är ju roligare!! Anders Wendin var där men jag vågade inte säga nåt eller ta kort på honom. haha. kändisidioten tania... :)
Lägger upp bilder i bilddagboken snart från spelningen och vandrarhemmet där vi bodde. Samma jag och mcike bodde på i våras.. trevligt trevligt!!

I morgon är det skola hela dagen, först studiebesök på häktet och sen skriva på uppgiften ihop med Ida. På kvällen ska jag gå ut i Norrköping. Ni som vet, vet att det är ett stort steg för mig att kunna gå ut där! Det hade inte gått för ett år sedan. Kanske inte ens för ett halvår sedan.. Men nu känns det faktiskt ok, även om jag nog inte någonsin kanske kommer klara av att gå till Mogwai. men det är ju inget måste så..

nehe. nu måste ja jobba!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar