5 november 2007

Californication


så var säsong 1 av den absolut bäste serien för i år avklarad. frågan är om det kommer en säsong till? Känns inte så. För det blev liksom ett avslut som blir lite svårt att bygga vidare på.. Synd.. men ändå bra att det inte görs ännu en serie med hundra säsonger som bara förstör handlingen. Tänk vad bra Lost hade varit om det var slut efter 2 säsonger? Nu ska det hålla på till 2010. vem FAN orkar bry sig då? Likadant tycker jag faktiskt det är med desperate housewifes och snart kanske med greys Anatomy. ALLT kan liksom inte hända. Och om allt händer, vad ska det handla om sen utan att bli fånigt? Jag hoppas verkligen Greys Anatomy håller klass någon/några säsonger till Men det blir fan inte lätt. Dialog, handling och humor måste hålla för att jag ska fortsätta kolla...

2 kommentarer:

  1. Anonym4:18 em

    sommaren 08 ska det komma säsong 2, läste jag :)
    det KAN funka, men nog bara en säsong till.

    SvaraRadera
  2. mhm. ok. jag bara tänker, VAD ska det handla om liksom?

    SvaraRadera