6 november 2007

skolan är bra!

Nyss hemkommen från skola och gym.. Varit borta heeeeeeela dagen. Nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta för jag är verkligen skithungrig! Kanske omelett? det är mumsigt.

Först måste jag bara skriva några rader om skolan idag. Hade en ny lärare. Vi skulle jobba med lite allt möjligt ärligt talat. Lära oss övningar man kan ha i grupper för att de ska lära känna varandra, övningar man kan ha upprepade gånger för att förstärka en grupp, etik/moralövningar och en massa annat skoj. Läraren var underbar. Det är så skönt med en lärare som inte BESTÄMMER och bara står där framme och talar och pekar och skriver. Utan en lärare som leder gruppen till att tänka själva och lära utifrån det. Det passar mig sjukt mycket bättre. har inte skrivit ett ord i mitt block på hela dagen men har lärt mig sjukt mycket. Och det är fan i mig lärdomar som sitter kvar - länge!
Jag är så otroligt glad och tacksam att jag hittat den här utbildningen. Jag har utvecklats och lärt mig mer på de här tre månaderna än jag fan i mig gjort sedan gymnasiet började. Och kul är det med. SKITKUL.

nehe. nu hungrar jag snart ihjäl. MAAAAT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar