20 november 2007

eskilstuna dag 1

sitter hemma hos malin nu. hon är på jobbet.
det har varit en intressant dag, föreläning om sociologi och heta diskussioner. sånt gillar ju jag. nu är jag mest trött och har fått sjukt ont i ryggen.. men ska ändå ta på mig och gå ner på stan och käka med klasskamraterna. blir ganska långtråkigt att sitta själv hemma.. Malin kommer inte hemn innan 22 ..

back.. vi åt tacosbuffe för 49 kr!!! det var fint. jättelänge sedan jag åt tacos. mums.

jag vet inte. men jag får ofta för mig att jag är en ganska dålig människa. jag söker alltid bekräftelse, även om jag får det till 100% hemma. kanske 110 tillochmed. det gör att jag sårar folk. men ändå kan jag inte sluta. jag lovar om och om igen men ändå händer det åter igen. jag gör inget jag inte borde. men nästan... det är så fult, så onödigt och så elakt. varför är jag sådan? varför kan jag inte låta bli? vad beror det på? är det något som saknas eller är det bara självberäftelse jag letar efter? fan.

på återseende.

2 kommentarer:

  1. Anonym6:40 fm

    Alla behöver bekräftelse men det är inte förän man kan ge sig själv bekräftelse som man kan njuta och ta till sig av andras.

    SvaraRadera
  2. du är bra smart du flicka! ! puss

    SvaraRadera