9 november 2007

gonatt

ok. först. JAG har med gjort dumma saker osv. Men det är inte det det handlar om här. Här handlar det om ina känslor och funderingar.
det kommer fram saker som gör mig ledsen. massa smyg och gömma saker och dölja saker. Nu handlar det inte om samma sak att dölja, men nästan. Och det gör rätt ont när man får veta. Det är det där med att känna sig lurad jag tror är värst. Inte själva handlingen i sig. Mer att man just har blivit lurad. Det är så respektlöst. Och jag tar lätt åt mig med.
Men jag hoppas ni BÅDA kan förstå lite i alla fall? Även om jag reagerat konstigt också i vissa fall. Men DU vet verkligen varför och vad jag faktiskt bearbetar för känslor i mig och borde ha fattat och hanterat det på ett shystare sätt. i stället så blev det det där med att smyga och ljuga.
Gör inte det nåt mer. Ok?

varken du eller jag.

Även om man gör nåt man vet den andra blir sårad av så är det bättre att stå för det och ta en konflikt och kanske kunna reda ut det. Gör man tvärtom, döljer det och smyger så skadar det SÅ mycket mer när det kommer fram. För det kommer fram. Det gjorde det nu med.. Och hade jag vetat hur det låg till hade jag tagit ut det här på rätt person. Inte på er båda!

det var mitt fel, till viss del. men vägrar tycka att jag var den största boven i det.

japp. jag ältar. Men jag har fått lära mig att det är bra. För annars ligger det där och pyr och så sprängs jag en dag av alla ångestkänslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar