19 november 2007

tjat..

men så här skrev Regina om kentspelningen i sin blogg (länk)

Lite oldfashion kanske, men när jag går & kolllar på kent så vet
jag vad jag brukar få, jag får kent som de låter på skivorna.
& det är var jag vill ha.

Men denna gång fick jag inte vad jag ville ha. Jockes röst lät inte
som den brukar, han såg inte ut som han brukar (-10 kg!?), låttexterna
var ändrade och beaten i låtarna var inte desamma. snacka om att
förstöra gamla älskade låtar. Tania och jag hade lite spekulationer på
vad mr. Berg kan tänkas gå på egentligen? För så här konstigt har jag
då aldrig sett honom bete sig.

Hur som helst, bottenbetyg för spelningen. Kommer nog numera joina
de (tråkiga?) personer som anser att kent inte gjort nåt bra sen
Hagnesta Hill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar