14 december 2007

Friday I'm in Love.

Jag och Sara har börjat med en ny tradition.
Vi har tantfika här nån gång i veckan.
jag kokar kaffe och hon tar med sig fikabröd.
lägg märke till ordet fikabröd.
i alla fall så är det väldigt trevligt!
idag tog jag fram alla tidningsartiklar jag skrivit före Trean och Corren i min ungdom.
det var underhållande. Speciellt den novellen jag skrev 1997 när jag gick i sexan och skulle skriva om framtiden, tio år framåt, alltså 2007! Ja herregud. Det var kul. Vi skrattade. Jag skrattade mest. Sara försökte säga att det var bra skrivet faktiskt... Faktiskt!
Det var kul att Anna K fick vara med i allt jag skrev. haha. Hon ville ha en bingolott i julklapp när hon var 14 år. Det var väl en bra ide. Idag vill 14-åringar ha typ en dator, tv eller mobil. En bingolott duger väl??
Det var en bra tantfika!!

nu ska jag iväg och spela innebandymatch om 20 min. Är peppe men har sjuk huvudvärk. Hoppas den går över! Jag skulle verkligen vilja göra mål idag! Det är fan dags.

Kanske slinker ner lite öl och cider ikväll. Får se. Kanske bagdad med; indie, rock, pop. jag är danssugen!

1 kommentar:

  1. Anonym6:53 em

    Man tackar! En bingolott (jag skrev fel först och skrev bongolott...haha) är aldrig fel.

    SvaraRadera