13 december 2007

Längtan och rädsla ..

Nu är det bara 47 dagar tills jag åker. Nervositeten smyger sig på. Klart det kommer bli bra allt. Men man kan ju inte låta bli att tänka lite.. Att vara iväg så länge för första gången i mitt liv kommer bli en erfarenhet bara det. sen allt jag kommer se, uppleva, känna, stå ut med, lära mig är ju en stor bonus som jag längtar efter.

--

Idag har jag fått mycket gjort. jag har städat, dammsugit, tvättat och diskat så nu är det fint här hemma igen. Jag har även hunnit plugga det som jag skulle. Känns gött! Lättare att läsa något när det är jätteintressant. Motivationsarbete i behandling och skola har det handlat om. Jäkligt vettigt och viktigt. Några av de viktigaste punkterna att vara medveten om för att bli en bra behandlare, enligt mig.

Det jag har kvar ikväll är att jag ska laga lasagne. Mums!!

I morrn är det innebandymatch på kvällen, sen hem och slappa! På sändag är det Premier Leuge all day long med bakispizza och cola som gäller. En riktigt skön helg vill säga!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar