7 december 2007

ännu mer uttråkad


Vad gjorde du för tio år sedan?
Jag var 13 år. Bodde i Sya fortfarande. gick i sjuan på vifolkaskolan i mantorp (gamla goda tider det).


Vad gjorde du för ett år sedan?
Jobbade på Hörselskadades Riksförbund. bläää. Satt och letade andra jobb. Annars ungefär som nu skulle jag väl säga.


Fem snask du gillar..
nästan alla chips (förutom dill), salta pinnar, ostbollar, nappar, persikor(godiset alltså!)


Fem sånger du kan hela texten utantill på:
oj. massa kentlåtar, en hel del gyllenetiderlåtar med (pinsamt men sant). to the moon and back - savage garden. hahhahahhahahaha. nej nu vill jag inte avslöja mer.


Vad skulle du göra om du var miljonär?
Skulle ge bort en hel del till min familj. Resa mycket. och köpa ett stort fint hus. Skänka till organisationer med.


Tre dåliga vanor:
Äter för mycket av de där fem snasken. Slappar alldeles för mycket. Pillar/biter på mina naglar.

Fem saker du gillar att göra:
Sitta vid datorn, spela innebandy, skriva, gå på konserter, dansa till bra musik


Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Klackskor, kortkort kjol, allt rosa, utsvängda jeans, byxor med jättehög midja,

Fyra favoritsaker:
datorn, mina dagböcker, mobilen, tv:n och MICKE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar