8 december 2007

lördag.

ska åka och jobba om en timma. är inte alls sugen. 10-22. Känns sådär. Men men, pengar pengar. Måste väl tänka så gissar jag för att peppa mig själv. Ska jobba en del nästa vecka också. Men det får jag ta. Sjukt opepp bara..

Kanske har ett annat jobb på G. Ett jobb jag jättegärna vill ha. Något sominnebär att jag får betalt för något jag tycker är svinkul. Men jag ska inte hoppas på för mycket. Vet dock nu att jobbet som musikskribent gick bort mest p.g.a att de ville ha någon som ärligt ville gå på magnus uggla, darin osv och gilla det. Så jag tar det som en komplimang nu i efterhand att jag inte fick det jobbet. hehe.. Men det här andra jobbet som jag hoppas på känns kul. HOPPAS!

nehe, nu ska jag äta frukost. Sen jobbet heeeeeela dagen som sagt.

fast heeeeey, ringde jobbet precis o skulle meddela att jag kanske blir tio min sen. pga busstiderna, men då sa de att jag inte behöver komma innan 11.30 och att ikväll är det julshow plus julbord på konsert o kongress som gäller. Ibland är det hårt att jobba :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar